Na przestrzeni ostatnich dni w sieci internetowej pojawiały się artykuły, bliskie naszemu obszarowi działania. Chodzi stricte o teksty opisujące problemy przedsiębiorców z utrzymaniem płynności finansowej, jakie wywołała pandemia Covid. Najbardziej wyraźne problemy identyfikowane są głównie w sektorach rynku związanych z motoryzacją, branżach zajmujących się obróbką drewna. Według ekspertów największe komplikacje wynikają z nieterminowych płatności wywołanych przez tzw. zatory płatnicze, utrzymania poprawności łańcucha dostaw. Perturbacje rynkowe w czasach zarazy przyczyniły się bardzo mocno do wzrostu zainteresowania usługami polubownej windykacji na zlecenie, która skutecznie przyśpiesza odzyskanie należności z nieopłaconych faktur.
Eksperci z branży finansowej wspólnie uznają, że niezapłacone faktury oraz rachunki oznaczają zamrożone środki finansowe dla działalności gospodarczych oraz całej gospodarki. Dodali również, że rzeczywistość covidowa zwiększyła liczbę firm zagrożonych upadłością oraz indywidualnych konsumentów, którzy natrafili na problemy z terminowym regulowaniem swoich zobowiązań wobec innych jednostek. Powołując się na dane publikowane w sieci ostateczna liczba upadłości oraz restrukturyzacji polskich przedsiębiorstw w roku 2020 wyniosła 1243, tj. o 22 proc. więcej niż rok wcześniej, co daje przesłanki do stawiania hipotez, że na w analogicznym porównaniu roku 2021 do roku 2020 liczba ta może być jeszcze wyższa.
Na koniec 2021 roku, niespełna 80% przedsiębiorstw z sektora MŚP spotkała się w czasie ogłoszenia stanu pandemii z nieetycznymi zrachowaniami identyfikowanymi po stronie kontrahentów. Najczęściej zaliczały się do nich nieterminowe regulowanie wszelkich należności tłumaczonych trudną sytuacją wywołaną przez pandemię. Koronawirus sprawił, że przedsiębiorstwa coraz częściej sięgają po różne źródła finansowania, by jedynie się utrzymać. Właściciele firm zrozumieli również, że nie muszą sami walczyć ze swoimi problemami związanymi z odzyskiwaniem należności, co raz częściej zlecają oni windykacje polubowną profesjonalnym firmom takim jak platforma E-Wierzyciel.
Nasza platforma należy do grupy nowoczesnych rozwiązań IT, jakie w kilka minut pozwala przeprocesować całą sprawę z poziomu urządzenia mobilnego, w dowolnym miejscu w przekroju całej doby. Dzięki temu klienci oszczędzają czas, jaki mogą przeznaczyć na doskonalenie sprzedaży, obsługi klienta czy inne sprawy związane z zarządzaniem i organizacją. Czas, komfort psychiczny oraz skuteczność działania są dla nas najważniejszymi wartościami, jakie chcemy dać Naszym klientom. Dlatego też zapewniamy całodobowy dostęp do monitorowania postępu realizowanego zgłoszenia. Od godziny rannych do wieczora klient zawsze może zadzwonić do swojego indywidualnego opiekuna by uzyskać błyskawicznie odpowiedź na nurtującego go pytanie. Platforma wspierana działaniem naszych pracowników z poziomu biura cieszy się relatywnie wysoką liczbą pozytywnie zakończonych spraw w krótkim terminie, przy minimalnym angażowaniu w proces zleceniodawcy. Nieustannie śledzimy nowe trendy, identyfikujemy zmiany na światowych rynkach, uczestniczymy w międzynarodowych konferencjach, prowadzimy szkolenia. Wszystko po to, aby dać Państwu jedyną tak kompleksową, skuteczną usługę. Inną mocna stroną jest nasze know-how, jakie pomaga ustalić bardzo konkurencyjną cenę za nasze usługi.
Dołącz do grona zadowolonych klientów, zgłoś sprawę już dzisiaj i skorzystaj z naszej oferty.