Legendarna obsługa klienta – E-Wierzyciel


Zastanówcie się Państwo,
ile razy wychodziliście z restauracji, sklepu, biura innej firmy z przekonaniem i pewnością, że wszystkie Wasze potrzeby i oczekiwania zostały zaspokojone?
Ile razy mieliście świadomość, że ktoś zaangażował się w spełnienie Waszych oczekiwań i podpowiedział optymalne rozwiązanie?
Niestety współcześnie to rzadki przypadek, choć wydawałoby się, że wszystkie przedsiębiorstwa powinny dążyć do osiągnięcia takiego stanu.

Takie przekonanie leży u podstaw legendarnej obsługi klienta, która nie jest niedoścignionym wzorem, ani trudnym do opanowania, złożonym procesem. Omawiane podejście jest ludzką życzliwością, chęcią pomocy, która jest oferowana wszystkim klientom przedsiębiorstwa.

Bardzo dużo miejsca w strategii rozwoju napisanej dla E-Wierzyciel, zajmowały tematy związane z obsługą klienta. Lata praktyki, skrupulatnego realizowania wszystkich zapisów doprowadziły do osiągnięcia mistrzowskiego poziomu, który został wyraźnie zaakcentowany przez jednego z naszych klientów. Na dołączonej grafice widać fragment rozmowy z Panem Adrianem, któremu jeszcze raz dziękujemy za zaufanie.

Jesteśmy dumni, że właśnie tak odbieracie Państwo nasz model współpracy.

Komentowanie zablokowane