Dlaczego E-Wierzyciel jest Liderem Windykacji Online w Polsce – Podsumowanie


E-Wierzyciel w planie swojego działania, sprawdza opinię zleceniodawcy po zakończonej sprawie. Wiemy jak ważne w świetle wyznaczania nowych kierunków rozwoju, jest nieustanne badanie satysfakcji klientów z wykonywanej usługi.
W pewnym momencie w wiadomościach zwrotnych coraz częściej pojawiały się komentarze, że poziom świadczonych przez nas usług, pozwala postrzegać nas jako – Lidera Windykacji Online w Polsce.

Wiemy jak istotne dla każdego przedsiębiorcy, są szczegóły wpływające na całość. Dlatego też postanowiliśmy przeprowadzić badania wśród naszych klientów, by lepiej poznać powody, dla których jesteśmy najczęściej polecanym instrumentem Windykacji Online w Polsce.
Poniżej przedstawiamy 7 najczęściej wskazywanych przez Naszych klientów cech:

1. SAMODZIELNE PLANOWANIE
Wiadomo, że każdy ufa najbardziej sobie, dlatego E-Wierzyciel po wgraniu faktury, na podstawie nowoczesnych algorytmów dopasowuje najlepsze modele działania, z których osoba rejestrująca fakturę wybiera ten, który wydaje się dla niej najlepszy. Przez cały, najczęściej krótki okres odzyskiwania pieniędzy, może kontaktować się z pracownikiem, którego zadaniem jest rozwianie wszelkich wątpliwości, dostarczenie potrzebnych informacji.

2. SZYBKOŚĆ
W momencie, kiedy przystępowaliśmy do projektowania platformy, zainwestowaliśmy w unikalny koncept sztucznej inteligencji – wspieranej pracą człowieka. Koncepcji, za którą stoi interdyscyplinarny zespół specjalistów tacy jak psycholodzy, specjalizujący się w aspektach komunikacji i perswazji.
W ostatnim czasie pobiliśmy nieoficjalny „Rekord Świata” w windykacji online, wynoszący 1,5 h.

3. TECHNOLOGIA
Współcześnie bardzo ważnym elementem jest łatwość i dostępność do zaawansowanych narzędzi IT, czyli Nowej Technologii.
Kiedy projektowaliśmy platformę E-Wierzyciel, bardzo dużo czasu oraz środków finansowych przeznaczyliśmy na opracowanie najlepszych algorytmów, działających w przyjaznym środowisku technologicznym. Jeden z naszych klientów — International Trade Equipment Sp. z o.o. w ankiecie podsumowującej realizację zgłoszenia napisał:
Szukaliśmy aplikacji, która szybko i skutecznie rozwiąże sprawę z naszym dłużnikiem. Została nam polecona platforma E-Wierzyciel i to był strzał w dziesiątkę. Dodanie kilku faktur zajęło nam kilka minut, było bardzo intuicyjne. Platforma działa na szybkim silniku, jest wyjątkowo czytelna, angażowała minimalną ilość naszego czasu„.

4. LUDZIE
Wychodzimy z założenia, że mając dostęp do tak nowoczesnego narzędzia, jakim jest E-Wierzyciel, będzie ono jeszcze silniejsze, kiedy pojawi się czynnik ludzki. Dlatego tworząc konglomerat wartości, który pozwolił nam zająć pozycję lidera branży online, pomyśleliśmy o zasobach ludzkich. Nasza platforma wyróżnia się samodzielnością, optymalnie zaprojektowanymi algorytmami, modelem kontaktu z klientem. Moderatorem tych działań po stronie biura jest właśnie człowiek.

5. KONTAKT Z KLIENTEM
Klienci cenią sobie, że na stronie platformy łatwo mogą znaleźć dane kontaktowe, każdy dostaje swojego indywidualnego opiekuna sprawy. Do opiekuna zostaje przydzielony unikalny numer telefonu, który zapewnia kontakt bez czekania w męczących kolejkach. Dużą wartością było dodanie ikony czatu, który działa całą dobę. Klienci podkreślili dodatkowo, że zawsze dostawali odpowiedź na maila, zgłoszenie przez formularz kontaktowy. W ankiecie użytkownicy platformy E-Wierzyciel byli poproszeni o wskazanie najbardziej wartościowych cech pracowników, którzy są odpowiedzialni za kontakt.
Ze wszystkich pojawiających się odpowiedzi, najczęściej można było spotkać:
• Empatia;
• Odporność na stres;
• Aktywna rozmowa;
• Wysoka kultura osobista;
• Zaangażowanie;
• Przygotowanie merytoryczne.

6. CENA
Przede wszystkim klient sam wybiera, w jaki sposób chce się rozliczać, inną kwestią jest bardzo atrakcyjna stawka prowizyjna w odniesieniu do konkurencji.
Tylko na E-Wierzyciel odzyskanie 1000 zł to prowizja stała – 19 zł + VAT.

7. PRZEJRZYSTOŚĆ
E-Wierzyciel jest innowacyjnym rozwiązaniem z grupy technologii finansowych, które określane jest mianem FinTech. Od początku zdawaliśmy sobie sprawę, że windykacja online może być dla wielu potencjalnych klientów nowością, z którą nie mieli żadnych doświadczeń. Dlatego już na etapie projektowania poszczególnych elementów platformy, skupiliśmy się na stworzeniu intuicyjnego, transparentnego narzędzia windykacji, które do minimum ogranicza formalności oraz upraszcza regulamin użytkowania. Wszystko po to by w parze z szybkością działania szedł komfort psychiczny i spokój użytkowników.

Dziękujemy za Wasze głosy, zapewniamy dalszy rozwój w oparciu o Wasze sugestie.

Komentowanie zablokowane